Rijbewijs & Update!

door Anna

Ik heb het gehaald, mijn rijbewijs! Vandaag moest ik om 3 uur op en ik heb het gewoon in 1 keer gehaald. Ik ben echt heel erg blij, het geeft echt een fijn gevoel om te weten dat je nu niet meer ‘vastzit’ aan die wekelijkse lessen. En nu kan ik natuurlijk lekker zelf de weg op! Ook wil ik even een korte update geven, omdat ik nog steeds erg druk ben. Deze week is helemaal volgepland; naar Den Bosch om dozen uit te pakken, mijn verjaardag vieren (tapas maken!), mijn oude kamer opleveren, naar de tandarts en dan moet ik ook nog naar de ikea om wat spullen te kopen! Ik heb dus niet veel tijd om artikelen te schrijven, en ik wil alleen dingen schrijven die ik zelf ook leuk vind om met jullie te delen. Daarom deze week weer wat minder berichten van mij… Volgende week begint school weer voor mij en kan ik ook (eindelijk) lekker rustig werken in mijn nieuwe woning! Ik zal dan ook zeker een roomtour (in foto’s) laten zien.

