Update new home: vloer & plattegrond

door Anna

Alles in mijn nieuwe woning schiet al meer op, toen ik donderdagmiddag dozen ging overhuizen lag de vloer er al in! Hij is zo mooi, het lijkt net een echte laminaat vloer. Ook is de badkamer onder handen genomen, de spiegel, douchekop en kraan, kitranden en reservoir van de wc zijn allemaal al vervangen! Nu moet ik gaan denken aan de indeling… Het bed en de tafel zullen net passen, maar aan de andere kant van de kamer zou het toch wel erg vol worden. Het kastje waar ik schoenen op wil zetten mag blijven, die staat toch achter de deur. De kast die ik op het oog had is waarschijnlijk te breed, en zou ik er een 2-deurs voor in de plaats moeten zetten (wel hetzelfde model). Dat vind ik zelf heel erg jammer! De salontafel die ik wilde is misschien ook wel te groot en lijkt het idee beter om er een simpel 5 euro tafeltje (zo’n vierkante van Ikea, je kent ze misschien wel) neer te zetten. Maar goed, we zien het later als het bed en de bank er in ieder geval in staan!



