Wearing: holiday

door Anna

Omdat ik nu met de verhuizing zit heb ik het erg druk en kan ik nog geen reisverslag schrijven. Daarbij moet ik ook nog elke week rijlessen, naar de fysio (voor mijn nek, schouders en rug) en af en toe nog naar andere afspraken (bijvoorbeeld de tandarts). En dan spreek ik ook nog eens met vrienden af, pfoe druk! Terug naar mijn verhaal, ik laat jullie alvast een paar outfitjes zien die ik op vakantie droeg. We vertrokken in Amsterdam met wat kouder weer, in Frankrijk begon de zon achter de wolken te kruipen, in Spanje werd het heet en hebben we gelukkig meer als de helft van de vakantie in de zon kunnen liggen! Als iemand vragen heeft wat waar vandaan komt, just ask! (Boven naar beneden: Southampton, Bilbao, Cherbourg, aan boord gala avond, aan boord bij Guernsey)

