Short message: finally my own home!

door Anna

Even een kort berichtje want het is al laat en ik heb het ineens erg druk. In de vakantie werd ik gebeld (zat toen in Frankrijk) door de woningbouw. Of ik interesse had in een woning. Natuurlijk heb ik interesse, ik wacht al zo lang tot er iets voor me vrij is! Ik kon vandaag gaan kijken en heb dan ook ja gezegd! Het geen grote woning, de kamer is ongeveer 19 vierkante meter, ietsje kleiner. Dan is er nog een badkamer met douche en toilet en een klein halletje. Ik zal jullie vast de voor-foto’s laten zien, want het moet flink worden opgeknapt. De foto’s zijn dan ook iets opgelicht, dan lijkt het wat mooier (haha). De muren worden wit, behalve de muur achter de keuken, dat wordt een lichte taupekleur. Waarschijnlijk wordt het een vloer van vinyl in laminaatmotief. Ik ben zo blij met het grote raam, dan is er lekker veel licht inval! Het ligt nu wel iets verder van mijn school af dan mijn kamer waar ik 2 jaar heb gewoond, maar ik ben reuze blij met een eigen studio! Hurrah!



