Zara/HM Sale Shopping

door Anna

Even een kort berichtje. Laten we zeggen kort maar krachtig, of zoiets. Ik ben vreselijk moe en lag net een uurtje in bed. Gelukkig ben ik niet in slaap gevallen want anders kan ik vannacht weer niet slapen. De aankopen dus. Ik was in de stad voor een wit simpel hemdje, en kwam thuis met een gebroken rug en stijve schouders. Ik moest natuurlijk weer een hele tas vol koopjes meenemen uit ‘s-Hertogenbosch. Het was zo rustig in de stad, echt heerlijk! De Zara was niet eens een zooitje en ik kon rustig tussen de rekken kijken, dat kon ik natuurlijk niet laten voor wat het was. Ik vond wat leuke items wat eigenlijk niet de bedoeling was, ik wilde op vakantie juist shoppen! Gelukkig was het allemaal goedkoop en het zijn echt dingen die ik graag wilde hebben. Als ik op vakantie ben is de laatste ronde uitverkoop er waarschijnlijk wel, dus dan is alles alleen nog maar goedkoper. Ik mag toch van mezelf geen dure items kopen uit de nieuwe collectie, ik kan het (meestal) niet eens. Bien, het is (toch) alweer een lang verhaaltje geworden dus hierbij mijn aankopen. Oja, een ding nog, ik ben ZO blij met deze sandaaltjes. Voor 3 (!!!!!) euro. Kan er nog steeds niet over uit. ;)

