New: vest & necklaces

door Anna

De laatste aankopen voor de vakantie moesten nog worden gedaan dus gingen we naar het winkelcentrum. Daar vond ik nog wat leuke aankopen die nog net mee op vakantie kunnen! Ook kocht ik nog kleine parel-oorbellen, ik draag namelijk bijna nooit oorbellen. Ik heb 2 gaatjes boven elkaar maar als ik oorbellen draag heb ik eigenlijk alleen de onderste in. Ik wilde simpele knopjes die ik altijd kan dragen en kocht daarom een setje parel-oorbellen in wit (standaard), goud en brons kleur. Altijd handig! Bij de Hema heb ik meteen een strapless BH meegenomen, zo’n bandeaumodel. Erg handig voor onder chique jurkjes. Zie je die stomme BH-bandjes niet!

Bij de C&A kwam ik dit gehaakte giletje tegen. Ik wilde al heel lang een gehaakt giletje, maar kwam de perfecte maar niet tegen. Of ik vond de kleur niet mooi of ik vond ze te duur. Deze kostte maar 15 euro en ik draag hem op een zwarte of witte top. Maakt je outfit net wat specialer!

Bij de C&A kocht ik ook de ketting met strik, die maar 1 euro was. Beide hebben trouwens een lang snoer, zodat ze mooi in het midden van je top vallen. De uilenketting kocht ik bij de Miss Etam, ook in de Sale. Die kostte 3,50.

