H&M Autumn: quick view

door Anna

Pas vertelde ik al over de nieuwe herfstcollectie bij H&M. Dit was echter een voorproefje op de ‘grote‘ collectie, die vanaf nu online staat! Helaas vind ik de collectie niet heel erg leuk, veel degelijke outfits en soms zelfs een beetje ouderwets. De leukste items staan hieronder, die ik ook best wel duur vind. Ik ga deze herfst/winter naar het zuiden van Spanje, dus hoop dat ik niet al te warme kleding hoef mee te nemen. Ik ben dan ook niet van plan om nog veel te kopen aan warme truien of andere winterkleding. Daarbij wil ik in Spanje lekker shoppen bij de grote winkels die we in Nederland niet hebben (Blanco, Stradivarius, Sfera etc.). Ook vind ik de Zara beter van kwaliteit (vergeleken met H&M) en die is goedkoper in Spanje. De H&M zal ik dus niet vaak zien die maanden. In februari kom ik terug met een nieuwe collectie die niemand in Nederland heeft!

