All about the shhhh. Shoes & Shorts.

door Anna

Ik had sandaaltjes nodig, en kwam terug met 3 paar slippertjes en 1 paar sandaaltjes. Nog steeds wil ik een paar sandaaltjes met dunne bandjes, maar heb ze nog niet kunnen vinden. Hieronder volgen mijn aankopen. Ik kan in ieder geval vooruit voor de zomer!

De zwarte slippertjes passen overal onder! Simpel en toch chique. Ze kostten 16.90 bij VanHaren.

Hieronder alle gekochte schoenen op een rij. Links en de derde van links zijn slippers die ik voor een spotprijsje tegenkwam. Voor 7 euro per paar nam ik deze mee, een goud paar en een zilver paar. Rechts zijn sandaaltjes die perfect bij mijn nieuwe blauwe Primark tas passen! Ze waren afgeprijsd van 16,90 naar 8,45 dus die moest ik wel meenemen!

Hier is nog een close-up van mijn blauwe sandaaltjes.

Dit broekje wilde ik al langer hebben, maar kon hem nergens in mijn maat vinden. Bij de H&M in Kronenburg vond ik hem in mijn maat! Deze komt uit de sale en kostte 10 euro.

Ten slotte het Elle Beach boek. Ik heb mijn tentamens gehad dus ik wil weer lekker tijdschriften lezen, ik hoef ’s avonds niet meer te leren voor toetsen! Nu alleen nog een week met presentaties en trainingen en dan vakantie!

