Learning, shopping, creating

door Anna

De laatste twee weken van het schooljaar zijn in gegaan. Volgende week tentamens, de week daarna presentaties en trainingen. Daarom ben ik een beetje afwezig deze weken!

Even wat anders, gister heb ik mijn eerste behandeling gekregen voor kronen. Ik heb een tandafwijking (die in de familie zit) waardoor ik bijna geen glazuur heb. Daarom heb vroeger allemaal laagjes over mijn tanden gekregen, die elke keer bijgewerkt moesten worden. Nu krijg ik dus kronen, zodat alles weer mooier en fijner zal zijn. Na een aantal spuiten viel het allemaal wel mee, maar na 2 uur in de stoel te zitten had ik thuis wel heel veel last van mijn kaak. Die pijn is nu gelukkig helemaal weg, alleen nog wat onwennig met een paar nieuwe kiezen in mijn mond. Ik heb zelfs een paar zilveren (alleen de achterste), ben net een gangster ;) (dit zijn allemaal noodkronen, als alles gedaan is zullen de ‘echte’ kronen erin gaan, ben ik verlost van mijn zilveren accessoires)

Vandaag ga ik nog even naar de stad, dus misschien kom ik weer met een leuke aankoop thuis. Maar sparen voor de vakantie moet natuurlijk ook. ;) Over een maand ga ik al op vakantie, ik heb er zo’n zin in! Ik ga weer een cruise maken, en zal jullie nog wel vertellen waar naartoe. Waar gaan jullie deze zomer op vakantie?

