Aankopen H&M Sale

door Anna

De grote rekken met sale hangen weer in de winkel, en ik kon het natuurlijk niet laten om even te gaan kijken! Hier mijn aankopen van de H&M uit de Sale.

Dit jurkje wilde ik al hebben, alleen kostte hij 40 euro. Dat vind ik erg duur en daarom heb ik op de Sale gewacht. En tada, daar hing hij dan, voor 15 (!) euro! Ik ben er zo blij mee, het is echt een mooi en chique jurkje.

Dit kanten topje heb ik aan op de foto van de Arnhem Mode Biennale (die foto moet ik jullie nog steeds laten zien!). Deze wilde ik ook hebben, maar kon hem nooit vinden in de winkels. Nu hing hij er voor 7 euro. De achterkant is lang en de voorkant wat korter.

Deze kimono is echt heel erg mooi. Het printje is subtiel en zomers, het stofje is ook lekker dun en luchtig voor de zomer. Hij heeft een band zodat je hem strak in je taille kunt knopen. Ook deze kostte maar 7 euro.

Dit shirtje heb ik al heel vaak aangehad, maar zat elke keer te twijfelen. Nu hing hij in de rekken voor 5 euro en moest ik hem wel hebben. Lekker over je bikini of op een shortje, let’s do colourblocking!

Ten slotte dit jurkje, die ook 40 euro heeft gekost. Nu was het jurkje afgeprijsd naar 20 euro en dat vond ik een mooi prijsje!

Iedereen hollen naar de H&M, maar niet te veel uitgeven natuurlijk! ;)

