Summer inspiration

door Anna

Vandaag ga ik naar de Primark, met me, myself and I. Ik heb een dagje vrij en een dinsdagochtend leek me wel een goede dag voor de Primark (hopelijk is het niet al te druk). Net als Mascha ga ik wel eens zelf eropuit. Vooral in de Primark is dat geen straf, omdat het er meestal zo druk is dat je elkaar na 5 minuten bent kwijtgeraakt. Ook haal ik nog wat dingetjes die ik nodig had, zoals de John Frieda Go Blonder Lightening Spray (wat een lange naam zeg!) die in de aanbieding is bij de Trekpleister, truffelmayonaise van Oil & Vinegar (die is echt heerlijk!) en kijk toch nog even bij Dolcis of ze de zwarte wedges nog hebben die in de sale zijn.

Maar, omdat ik een meer zomers gevoel wil krijgen, hier wat inspiratie. Het is inmiddels al half juni en ik vind het weer nog steeds niet echt lekker. Ik wil gewoon lekker in de zon kunnen liggen! Waarschijnlijk zal er snel een shoplog online komen, just keep waiting…

