Old becomes new: short

door Anna

Toen ik aan het opruimen was, kwam ik een oude broek tegen van de H&M. Het komt uit de tijd dat kniebroeken helemaal hip waren, maar nu vind ik het echt niet mooi meer. De broek heeft wel een erg mooie kleur, en daarom besloot ik er een shortje van te maken. Ik wilde eigenlijk een shortje met een gerafelde onderkant, maar kon nergens vinden hoe je dat precies doet. Dan maar een dubbelgeslagen band, ook leuk! Hier onder zie je het resultaat. Ik heb alleen maar een schaar gebruikt, maar je zou eventueel een strijkband erin kunnen maken of het simpelweg vastnaaien. De band blijft in ieder geval zo ook goed op z’n plek! Wat ook nog handig is, is om de band onderaan een keer goed te strijken, zodat het nog beter blijft zitten.

Voor: een lelijk model, precies op de knie

Na: een leuk shortje in een mooie kleur!

