LOTD #63 & Nieuwe blazer

door Anna

Vandaag was ik op weg naar de trein, toen ik erachter kwam dat er een wisselstoring tussen Arnhem – Nijmegen was. Omdat ik alleen Engels had, ben ik terug naar huis gegaan, als ik aankom op school was de les waarschijnlijk al af. Wat ben ik blij dat ik niet gewacht heb, de wisselstoring is nu nog steeds niet verholpen. Vandaag had ik een shortje van Primark aan, blousje H&M, tas uit Spanje (Stradivarius) en ballerina’s van NewYorker.

Omdat ik toch niet naar de les kon, ben ik even naar het tweedehands winkeltje geweest waar ik mijn kleren altijd naar toe breng. Daar vond ik dit roze colbertje, voor maar 13,50. Het is echt de perfecte kleur en een goede ‘namaak’ van de toch best wel prijzige roze blazers van Zara.

Daarbij ben ik vandaag naar de kapper geweest, wat echt nodig was! Ik durfde niet, omdat mijn haar ZO dood was dat ik bang was dat er te veel af zou gaan (wat iedereen altijd heeft volgens mij)! Toch is het allemaal goed gekomen en zit mijn haar mooi in model. Ook de dode punten zijn eraf. Op de foto boven kan je het verschil goed zien, links is na het kappersbezoek, rechts ervoor.

