Tijdschrift abonnementen & cadeau’s

door Anna

Ik heb op dit moment een hele reeks abonnementen op tijdschriften lopen, ik hou ervan! Als er weer een boekje op de deurmat ploft ben ik helemaal blij. De tijdschriften waar ik een abonnement op heb zijn: Red, Marie Claire, Glamour, Foodies, Espana & Mas en ElleEten (oei, veel!). De meeste van deze abonnementen heb ik met een fikse korting gekocht (bijvoorbeeld een 12,50 bon van Kruidvat of 15 euro voor een jaarabonnement), maar een cadeau bij een abonnement vind ik ook altijd erg leuk. Voor jullie heb ik de leukste cadaeutjes op dit moment uitgezocht.

1. Halfjaar abonnement Cosmopolitan + cadeaubon van Cafe Moda t.w.v. 50 euro, je betaalt 30 euro.
2. 11 Nummers Grazia + Glamorous sandaaltjes, 27,95.
3. 5 Nummers Beau Monde + 11 x Grazia voor 35 euro
4. Een jaar Marie Claire + Rituals set voor 58,95
5. Een jaar Elle + Marilyn Monroe t-shirt voor 39,95
6. Een jaar Glamour + JWLZ tas voor 32,50

