New: yellow tee

door Anna

Vandaag was ik van plan om te shoppen, maar al bij aankomst zag ik dat het erg druk was. Eerst naar de Mode Biennale om een foto te maken, daarna de stad in (als ik de foto binnen heb, zal ik hem zeker aan jullie laten zien, mijn haar en make-up hebben ze echt prachtig gedaan!). De schoenen die ik graag wilde (van VanHaren) waren er niet. Het was echt mega druk in de stad, en ik had niet zo’n zin meer om lang te blijven. Toch kwam ik dit gele shirtje tegen. Ik heb hem al een keer eerder aangehad, maar had een maatje te klein aan. Toen had ik al andere dingen die ik ook wilde kopen, en heb daarom geen grotere maat meer gepakt. Met dit zonnige weer wilde ik het shirtje toch nog eens passen, omdat hij toch wel heel erg leuk is! Et voila, hij zit als gegoten. Hij kostte maar 7 euro (H&M).

