Action koopjes

door Anna

Vandaag ben ik even – tussen het huiswerk door – naar de Action geweest. Op internet zag ik verschillende dingen voorbij komen die ik ook graag wilde hebben. Als eerste deze haarbanden. Het zijn lange ‘slierten’ met een ijzerdraad erin, je kan ze zo vormen als je zelf wil. Ze kosten 59 cent per stuk.

Hier heb ik hem als een strik in mijn haar gedraaid. Je kan hem ook bijvoorbeeld in een knot of vlecht draaien.

Het serum is ook al meerdere malen voorbij gekomen op verschillende blogs/websites. Ik was erg benieuwd want mijn biosilk serum ben ik al tijden kwijt. Ook gebruik ik wel eens het John Frieda serum, maar die is best wel prijzig. Deze kostte maar 3 euro.

Deze chocolade vind ik altijd ZO lekker! Flink ingeslagen dus, 4 doosjes voor maar 3,50 samen.

Ten slotte dit opberg mapje. Knalroze, lekker kitch, maar erg handig!

Er zitten veel verschillende vakjes in waar je iets in kwijt kan. Wat ik erin ga bewaren is nog de vraag, maar voor 99 cent kon ik hem niet laten liggen.

