Shoplog #79 | H&M

door Anna

Gister heb ik de eerste warme zonnestralen meegepakt op een lekker terrasje in Arnhem. Ik kreeg kriebels om toch even de H&M binnen te gaan, omdat ik wat dingen op de website had gezien die ik wilde hebben. Vooral een jumpsuit met een lange broek en hemdmodel boven staat hoog op mijn wishlist. Helaas heb ik die niet kunnen vinden, maar ik heb wel wat andere goedkope items kunnen scoren!

Ten eerste deze broek. Het is een lekker dun stofje waardoor hij in de zomer lekker luchtig is. Bovenaan is het model baggy en hij loopt smal naar onder. Deze broek kostte maar 9,95.

Ook kocht ik dit schattige jurkje. Je kan hem oppoffen omdat er een elastiek in de taille zit. De ruffles aan de bovenkant vind ik ook zo leuk! Ook dit is een lekker dun stofje, fijn voor de zomer. Deze kostte 14,95.

Ten slotte deze bikini. Ik had hem al in Antwerpen gezien, maar daar was hij niet in mijn maat. Ik wilde al een tijd een roze bikini en deze kleur is echt heel erg mooi! Samen (top en broekje) was deze bikini maar 10 euro, echt een koopje! Nu mag ik echt geen bikini’s meer kopen, ik ben voorzien voor deze zomer!

