Antwerpen & Shoplog

door Anna

I’m back, terug uit Antwerpen! Ik heb 2 super leuke en vermoeiende dagen gehad, en zal mijn verhalen en aankopen nu met jullie delen!

Bij pizzeria Da Giovanni hebben weer heerlijk gegeten. De vorige keer dat ik in Antwerpen was heb ik hier ook gegeten, lekker en goedkoop. Ik had Canneloni, pasta gevuld met kaas en gehakt in een romige tomatensaus. Omdat we onze studentenkaart mee hadden kregen we 20% korting op de hele rekening! Dat moeten ze in Nederland nou ook eens doen!

Verder hebben we vooral geshopt en gelopen. Tussendoor steeds wat lekkers gegeten, van wafels tot vlaamse frieten! Jullie zijn vast benieuwd naar mijn koopjes en die zal ik nu laten zien. Ik heb niet veel gekocht, maar dat vind ik niet erg. Bespaar ik weer geld voor de volgende shopsessie!

Bij de boekhandel zag ik een agenda liggen. Ik heb al zo’n zelfde agenda in het bruin (die kocht ik toen in Madrid). De agenda was maar 3 (!) euro, en ik moest hem wel meenemen! Zo kan ik eens afwisselen van kleur (ik heb altijd afwisseling nodig!). Toen ik bij de kassa kwam zei de mevrouw dat ik er iets gratis bij mocht kiezen, het was namelijk 1+1 gratis! Ik keek nog even goed rond en met mijn koopjesneus vond ik er 2 boekjes tussen, ze lijken op moleskine boekjes. Ik vind ze zo mooi! Deze waren maar 2 euro per stuk. Omdat ik toen 3 dingen had, kon ik nog 1 artikel erbij kiezen. Omdat ik Spaans aan het leren ben en van koken houdt, heb ik dit boekje over Muffins meegenomen. Voor 4 dingen was ik nu 5 euro kwijt!

Dan mijn mooiste aankoop van deze dagen, een laptoptas! Ik wilde een stevige tas die er ook nog eens trendy uitziet. Mijn Mac mag natuurlijk niet beschadigd raken! Na heel wat winkels in en uit gelopen te hebben, kwam ik bij de Belgische MediaMarkt, en daar was hij dan… Mijn nieuwe laptoptas! Hij is zo chique en mooi! Ik ben er echt heel erg blij mee. Hij is niet goedkoop, hij was 60 euro.

Bij de NewYorker kocht ik dit rokje voor 10 euro.

Ook zag ik dit hemdje bij de NewYorker, ik had hem al in het zwart. Bij een Antwerps boetiekje vond ik deze portemonnee. Er kan lekker veel in en ik vind hem erg chique! Beide kostten 3 euro.

