Shoplog #78

door Anna

Vandaag ging ik naar de stad om mijn nieuwste aanwinst op te halen, een Macbook Pro! Mijn laptop is kapot, het beeld is steeds zwart en kan daardoor niets meer. We laten hem nog wel maken, maar aangezien het een Acer is verwachten we dat er nog het een en ander fout kan gaan tijdens de reparatie (wat ook nog eens maanden kan duren).

Ik ben echt zoooo blij met mijn Mac! Omdat ik ook echt iets met Grafische Vormgeving wil doen is dit zeker een goede koop. Hij is snel en heeft veel geheugen.

Eindelijk, een rode broek! Ik wilde al heel lang een rode broek, heb gezocht bij de H&M, Zara, noem maar op. Nergens kon ik een goede kleur en/of pasvorm vinden. Toen kwam ik deze jegging tegen bij de Pieces, en hij zit echt perfect! Kosste 17 euro.

Ook kocht ik dit shirtje voof 5 euro uit de Sale bij de H&M. Het is een simpel model en lekker basic. Ik had nog wel basics nodig dus dat is altijd handig, en voor maar 5 euro…

Bij de Slegte kwam ik 3 boeken tegen over Packaging Design. Ik wil graag in het 4e jaar van mijn opleiding deze richting kiezen, en wat inspiratieboeken vol verpakkingen is altijd leuk om te kijken! Ze kostten 10, 13, 15 euro (vlnr).

Vanaf morgen ben ik voor 1 nachtje (2 dagen) naar Antwerpen! Lekker eten, shoppen en niets doen. Ik verwacht dat ik daar nog wel wat dingetjes zal kopen, dus jullie kunnen eens shoplog verwachten! Tot dan!

