Lush VIP moederdag!

door Anna

Vorige week ben ik naar mijn eerste VIP avond van Lush geweest. Deze avond stond in het teken van moederdag, er waren dus allemaal moeders en dochters! Als eerste kregen we een heerlijk voetenbadje. Ik had een twilight bathbomb en mijn voeten waren heerlijk zacht! Na het voetenbad kon je je voeten insmeren met een voetencreme, waar ik koos voor een creme met kruidnagel waar mijn voeten lekker warm van werden!

Na het voetenbad mochten we door naar het gezichtsmasker. Ik koos het Love Lettuce masker, voor een minder vet voorhoofd en juist voeding voor je wangen. We kregen wat lekkers en een warm kopje thee, het was erg gezellig! Ik heb een lemony flutter gekocht, omdat ik vaak last heb van droge velletjes langs mijn nagels. In de goodiebag zat ook nog een full of grace serum, charlotte island body tint en een sample van karma bodylotion. Volgende keer ben ik er weer bij! Wie weet zien jullie mij terug in de Lush Times…

