Buys & Update

door Anna

Het is vakantie, eindelijk! Nu heb ik weer tijd om mijn belevingen en aankopen van afgelopen week met jullie te delen. Ik begon deze week met het nieuwe blok op school en dacht dat het nog wel rustig zou zijn. Nou, niet dus! Meteen 3 projecten, plan van aanpak, lessen volgen, druk druk. Gelukkig kan ik in de vakantie alvast wat vooruit werken, dan loop ik iets voor op schema (wat ik altijd erg fijn vind). Deze vakantie ga ik 1 nachtje naar Antwerpen, waar ik onwijs veel zin in heb!

Vorige week ben ik twee keer de stad in geweest, en heb nog wat dingetjes gekocht. Vandaag laat ik mijn H&M aankopen zien, 2 shirtjes die in de sale waren. Er is nog geen grote sale, het hing tussen een rek van de midseason sale.

Als eerste kwam ik dit truitje met strik tegen. Ik hou van parels, lichtroze/beige en strikken dus dit is de perfecte combinatie! Hij kostte 15 euro.

Ook kocht ik dit blousje. Het is een lichtroze model met kant. De mouwtjes hebben een elastiekeffect aan de onderkant. Deze kostte 10 euro.

Morgen zullen mijn aankopen van de Kruidvat online komen. Veel nagellakjes tijdens de 50% korting actie, be there!

