Shoplog #77

door Anna

Na de tentamens ben ik even snel het winkelcentrum ingegaan om even niet aan toetsen of school te denken. Ik ben weer bij de WE outletstore geweest in Arnhem Presikhaaf, waar ik voor weinig geld weer leuke dingetjes gescoord heb!

Een jurkje met print, van erg dikke stof. Zit heel erg mooi, perfecte pasform! €16 WE

Een satijnen jurk/tuniek/top, lekker luchtig en dun. €4 WE

Cropped Tee, voorkant is een soort satijnachtige stof. €4 WE

Zalmroze top met ruffles. €4 WE

Vestje met striktouwtjes achter. €8 WE

Tuniek, satijnachtige stof. €12 C&A

Ten slotte heb ik gebruik gemaakt van de voordeelcoupons van het Kruidvat. Er was 1+1 gratis op alle hair essentials producten, maar deze werd berekend als 50% korting. De borstel kost normaal €4,79, de kam €0,99. Nu had ik ze samen voor €2,90.

