Shoplog #75

door Anna

Ik ben weer even de stad in geweest om wat kleine dingetjes te kopen. Ik heb me voorgenomen om alleen nog echt mooie dingen te kopen, en niet alleen maar omdat het goedkoop is of dat soort smoesjes. Maar uiteraard blijf ik zoeken tussen de sale en goedkoop hoeft niet altijd stom of lelijk te zijn! Als eerste kocht ik twee nagellakjes, want van nagellak heb je nooit genoeg! Een paarse (€1) en de zomerse gele die ik graag wilde hebben (€3,95). Beide van de H&M. Dit zijn echt lakjes die ik zo nu en dan ga dragen, want het liefst heb ik rood, roze of een nudekleurtje op.

Toen kwam ik dit rokje tegen in de sale. Hij kostte me maar 7 euro en is leuk voor de zomer én winter.

Ook hing deze zomerjas tussen de sale. Ik had nog een wat langere zomerjas nodig, omdat ik vaak lange blazers draag. Een kort jasje is vaak niet mooi, en met alleen je blazer naar buiten is net te koud. Toen ik deze zag was ik verkocht! Hij kostte maar 20 euro en lijkt op een Burberry. Maar dan lekker nep!

Ik gebruik vaak haarbanden voor tijdens het make-uppen, maar zocht ook nog een leuke om gewoon op te doen. Deze beige satijnen was maar €1 en ik nam hem mee. Doordat het 1 euro stickertje op de haarband geplakt zat, zit er nu een klein vlekje. Dat moet ik dus nog even zien weg te werken. ;)

Ook wil ik graag leuke zomerse oorbellen zoals die van Kuise Meisjes. Helaas zijn die zelf best wel duur, dus ik maak ze gewoon zelf! Bij de Xenos heb ik een bloem gehaald, oorringen bij Six en bedeltjes/hangertjes bij Pipoos. Ik ga nog meer bloemen in andere kleuren erbij halen zodat ik allerlei verschillende oorbellen heb! Hieronder het resultaat van mijn eerste oorbel. Ik moet hem uiteraard nog bijknippen en de blaadjes aan elkaar lijmen met secondelijm.

