Shoplog #74

door Anna

Ik was erg benieuwd naar de H&M in Kronenburg (overdekt winkelcentrum hier in Arnhem), omdat deze onlangs helemaal vernieuwd is. Er was eerst alleen een LOGG en normale collectie, maar nu is er ook een Divided gedeelte bijkomen. Alhoewel ik de collecties van Divided niet heel erg leuk vind (meestal wat kinderachtig, te kleurrijk etc.), kwam ik dit leuke shirtje tegen! Hij is van de ‘Non Violence’ collectie, waarmee je ook nog het goede doel steunt. €12,95

Toen ik wat rondliep in deze H&M, kwam ik deze blazer tegen. Ik wil al een hele tijd een rode blazer, en deze is echt perfect! Hij is getailleerd, en zit als gegoten. €29,95

Ook wilde ik al een lange tijd een mooie ring, van echt zilver. Eentje die je dagelijks kunt dragen. Ik keek bij de juwelier en vond deze ring met zirkonia. Hij is zo schattig en paste precies! Ik heb een hele kleine ringmaat (15,5) en daarmee is het lastig om een ring te vinden.

Ten slotte bij de kruidvat nog 2 tandpasta’s voor de prijs van 1, en een getinte dagcreme. Pas kocht ik een wat duurdere creme van Dr. Van Der Hoog, maar deze bevalt eigenlijk niet zo goed. Hij is voor de droge/gevoelige huid, en dat heb ik ook wel, maar mijn huid wordt er zo vet van! Deze getinte dagcreme had ik een poos geleden en eigenlijk beviel die heel erg goed. Je hebt maar heel weinig nodig en mijn huid reageert er goed op. Ik ga deze proberen te mengen met mijn Dr. Van Der Hoog creme.

