Cheap H&M: All under €15

Ik kijk regelmatig op de online shop van H&M, maar koop er verder niets. Ik ga meestal naar de winkel om zelf lekker te passen en te kijken wat leuk staat. Vooral de goedkope items op de online shop zoek ik op in de winkel. Ik heb hier een selectie van de nieuwe collectie!

Top, €9,95

Short, €14,95

Top, €9,95

Jurk, €9,95

Rok, €9,95

Riem, €9,95

Het meisje op de foto heeft het rokje, riem en shirtje aan (andere kleuren) en het ziet er superleuk uit!

Top, €9,95

Vest, €14,95

Short, €14,95

Rok, €7,95

Clutch, €9,95

Riempje, €7,95

Ring, €4,95

Ballerina’s, €9,95

Ballerina’s, €9,95

Sandaaltjes, €9,95

LOTD #55

Nu ik dit schrijf, is het woensdagavond. Ik heb zojuist een heerlijke homemade lasagne gemaakt, die in de oven bruin staat te worden. Vandaag heb ik de hele dag in de zon gezeten, het weer is zo lekker! Ik hou echt van de zon, ik word zo blij van dit weer. Morgen moet ik helaas de hele dag weer naar school, maar vrijdag tot en met maandag heb ik ook weer vrij. Omdat ik vandaag een chill-dagje had, een chique jogging met een simpel shirtje. Jogging van Zara, schoenen (die nieuwe!) van VanHaren, shirtje H&M.