Prijzencircus V&D!

door Anna

Ik kom zelf regelmatig in de V&D, voor vanalles en nog wat. Maar, het leukst aan de V&D vind ik de collecties van Oasis, Jane Norman en Warehouse. Hier koop ik regelmatig kleding in de Sale. Nou sta ik weer in de startblokken, want vanaf 24 maart begint het prijzencircus weer bij V&D. Op http://www.vd.nl kun je online je artikelen reserveren, super handig! Ik heb zelf een keer een kofferset online gekocht bij V&D. De bezorging is snel en goed.

Op de website van V&D kun je de folders bekijken. Ook make-up en beautyartikelen zijn weer van de partij, denk aan de Sephora 3 voor 10 euro actie. Een tweede artikel voor 50% van Rituals klinkt ook niet verkeerd.

Hieronder een kleine impressie van leuke artikelen van V&D.

Jurk

Jurkje Warehouse, €46

Vest

Vest Warehouse, €33

Jurk

Jurkje Jane Norman €61

Top

Top Oasis, €47

Giftset

Giftset Rituals, €24,90

 

