Some buys…

door Anna

Deze schoenen van de VanHaren zijn super! De zool van rubber zorgt ervoor dat ze lopen als pantoffels! Je loopt er zo mee weg en ze zijn daarbij ook nog ontzettend leuk. Deze waren 24,90.

Een leren taillerokje van C&A. Deze combineer ik uiteraard chique of preppy, met ballerina’s of een blazer. Met 40 procent korting, een koopje, €7,20.

Ook dit vestje kon ik niet laten hangen bij C&A. Van een zachte stof en hij is lekker lang (niet te zien op de foto). Hij heeft zakjes aan de onderkant. Deze kostte 9 euro.

Bij VeroModa vond ik in de uitverkoopbak deze kniekousen. Het lekkere lenteweer komt eraan, en dat vind ik helemaal niet erg! Deze sokken zullen moeten wachten op volgende winter, want ze zijn wel erg winters. Voor 4 euro kon ik ze niet laten liggen.

Xenos heeft altijd van die leuke eet-dingen, en vandaag nam ik verschillende dippers mee. Deze kan je aanmaken met olie of bijvoorbeeld mayonaise. Die gaan vanavond open met een lekker Turks brood! Ze kosten €1,25 per stuk.

En ten slotte een theelichtstandaard, voor mijn theepot. Ik maak altijd een pot thee maar die wordt binnen de korste keren koud. Dat is niet de bedoeling! Ik moest altijd al zo’n ding kopen, maar vergat het gewoon. Deze komt ook van de Xenos.

