Urban Stiletto Blogger Contest 2011

door Anna

banner_bloggercontest_685x50

De Urban Stiletto Blogger Contest, jullie hebben er vast al van gehoord. Ik doe mee! Stem op mij, omdat ik pas net ben aangemeld heb ik nog geen stemmen, maar die wil ik natuurlijk wel erg graag hebben. Dit jaar heb ik mijn blogstyle ietwat aangepast, grotere foto’s, meer fashion/lifestyle en personal berichten. Ik hoop natuurlijk dat dit in de smaak valt, ik vind het in ieder geval erg leuk om alles met jullie te delen en de lieve reacties geven mij altijd een boost! De shoplogs met veel koopjes en sale zullen altijd een kenmerk blijven van itsyrlifestyle.

Hier kan je stemmen, je hoeft alleen je naam, email en de naam van mijn blog (Itsyrlifestyle) in te vullen. Ik kan er superleuke prijzen mee winnen die totally me zijn, zoals kleding of goodiebags.

Tot 17 april kan je elke dag 1 keer stemmen, er zal een logo rechts in het menu blijven staan tot die tijd. Stem stem stemmen dus!

