Glassestime!

door Anna


Een paar weken terug was ik bij de opticien om te kijken of er een leuke bril zou zijn, gewoon voor erbij. Ik heb een bruine bril van MiuMiu en die bevalt me erg goed. Maar als je altijd een bril moet dragen (met -4 moet dat wel) is het wel fijn als je een keer kan afwisselen. Ik zette toen een zwart montuur op en was gelijk verkocht. Uiteindelijk bleek er een big prijskaartje aan te hangen, dus het feest ging niet door. Ik heb vorig jaar mijn bril al een deel vergoed gekregen, en die vergoeding krijg je maar eens in de twee jaar. Toch ben ik de winkel opnieuw binnen gelopen, omdat de bril door mijn hoofd bleef spoken (op een positieve manier dan!). En daar was ‘ie dan! Verkocht! Mijn nieuwe bril. Het is een zwart fashionable montuur van La Font Paris. Nu kan ik lekker afwisselen, en mijn bril afstemmen op elke look.

