Shoplog #73

door Anna

Vandaag een paar aankoopjes gedaan. Mag niet te veel shoppen, want over 1,5 week ga ik op vakantie naar Spanje. Daar wil ik natuurlijk wel veel leuke koopjes scoren!

Bovenaan schoentjes van de Manfield. Ik wilde al heel lang zulke schoenen, maar kon nooit de perfecte vinden. Soms waren ze het nét niet, of ze zaten niet lekker. Deze zijn van echt leer, en er zit een klein hakje onder. Ze waren €29,95 in de sale.

Daaronder een vest van de Vero Moda. Deze had ik al gezien in Den Bosch, maar daar zaten er heel veel haken in (hier zitten er 2 of 3 in, die moet ik even terugsteken). In Arnhem zag ik hem weer hangen en heb hem toch aangepast. Hij zit heerlijk, en het model is erg leuk! Deze heb ik meegenomen voor 50% korting, van 34,95 voor 17,95.

Dan het koopje van de dag. Een jurkje van Livera. Het is een nachtjurkje, van Yolanthe’s Choice. Maar, je ziet er niet vanaf dat het een nachtjurkje is! Omdat ik dit jaar weer een cruise ga maken, zijn er weer gala avonden. Dan kan ik dit jurkje aan, maar wie weet komen er nog andere gelegenheden! Let niet op de kreukels, die moeten er nog op de een of andere manier uit worden gehaald. ;) Dit jurkje heb ik voor *tromgeroffel* €3,50 (!) meegenomen. Hij was afgeprijsd (orginele prijs was 17,99) naar 5 euro, met nog 30% extra kassakorting eroverheen. Yes!

Tenslotte een maillot legging, altijd handig voor erbij. Kostte me maar €2,50 bij Promiss.

