Shoplog #72

door Anna

Gister ben ik in Nijmegen geweest voor een stagegesprek, en ben daarna nog even de stad in gegaan. Daar heb ik nog wat leuke dingetjes gekocht, en ben heerlijk uiteten geweest. Als eerste heb ik een rood onderjurkje gekocht. Deze had ik al in het zwart en grijs, maar wilde heel graag een rode. Er hing er nog eentje, precies in mijn maat. Wat een geluk! Deze was 10 euro bij de H&M. Morgen een LOTD met dit jurkje! Ook heb ik een shortje gekocht voor de zomer, ook bij de H&M. Deze was in de Sale voor 3 euro (!). Tenslotte nog 2 broeken bij de Mango. De broeken van de Mango zitten altijd als gegoten bij mij, en heb 2 mooie exemplaren uit de Sale weten te bemachtigen. De cognackleurige broek was 25 euro, de donkergroene (moeilijk te zien op de foto) kostte 20 euro.

