Shoplog #71

door Anna

Ik heb gister weer eens lekker geshopt! Na een tijd vol lange dagen op school kon ik me eindelijk weer eens aan de stad overgeven. En ik ben goed geslaagd! Toen ik de V&D binnenkwam hingen er overal 3 halen, 2 betalen! posters. Mijn oog viel meteen op 2 tassen van OASIS. Geweldig! Ze waren beide 19 euro per stuk. Daar moest ik natuurlijk nog een mooi item bij zoeken. Na heel wat dingen gepast te hebben (o.a. jurkjes van Warehouse), wilde het met de kleding niet echt lukken. Het was het allemaal net niet, of er zaten vlekken in. Ik heb wel een mooie donkerblauw/grijze jumpsuit bemachtigd (komt niet echt tot zijn recht op de foto). Deze was maar 7 euro! Maar voor de 3=2 actie zocht ik natuurlijk een wat duurder item. Mijn ogen vielen op ballerina’s van (jawel, weer) OASIS. Ze passen perfect en zijn leuk onder een panty of alvast voor de lente. Ballerina’s zijn altijd goed! Bij de V&D kocht ik ook nog een donkerblauwe clutch van Accessorize, deze was 5 euro.
Verder kocht ik nog bruine schoentjes bij de NewYorker (10 euro). Leuk voor onder een jurkje, of jeans wanneer ik geen zin heb om op hakken te lopen. Ten slotte nog een cameratas voor mijn spiegelreflex. Deze kostte 16 euro bij de Kijkshop. Ik had al wel een cameratas, maar die is erg groot (kan wel een extra lens bij). Ik vind het fijn om een wat kleiner tasje mee te dragen.

