Ok. And now stop it.

door Anna

Ja, nu moet ik echt stoppen met het veranderen van de lay-out. Pasgeleden veranderde ik mijn lay-out, maar ik was niet tevreden. De schrijfruimte was nogal smal, waardoor foto’s niet mooi uitkwamen. Ook vond ik hem iets té strak. Ik hou van strak, maar hij was wel heel kaal. Ik moest mijn geliefde roze kleurtje terug! En die heb ik nu. Het is strak, in de kleuren waar ik van hou (grijs, roze, wit). Ook wil ik alleen maar ‘mooie’ foto’s gaan posten. Soms heb ik mijn spiegelreflexcamera niet bij de hand, dan maak ik snel een outfitpost met een compact camera. Oh no, I don’t like that. Als ik er achteraf op terug kijk denk ik, nee, ik wil alleen goede dingen investeren in mijn blog. En dat ga ik doen! En bij deze beloof ik plechtig dat ik de lay-out niet meer zal aanpassen (ojee, dit wordt heel moeilijk voor mij!).


Dan heb ik nog 1 vraag aan jullie. Ik blog via wordpress (gewoon via de website), en kan dus alleen een standaard lay-out kiezen (met custom header, background, dat dan weer wel). Hoe/via welk programma maken jullie je eigen layout? Ik weet inmiddels al een stuk meer, ik ben nu alleen nog aan het kijken hoe ik een artisteerlayout op wordpress krijg. Thanks!

