My life in pictures

door Anna

Hallo iedereen! Ik schrijf even een kort berichtje, omdat ik al de hele dag druk druk aan het leren ben. Ik heb een tentamen marketing en communicatie, en da’s best veel! Omdat ik het leuk vind om te fotograferen ben ik van plan om wat vaker foto’s te plaatsen van vanalles en nog wat. Wat ik doe op een dag, wat ik tegenkom. Vandaag dus ook zo’n artikel. Ik hoop dat jullie het leuk vinden, ik vind het altijd erg leuk om verschillende foto’s te zien! De week na dit tentamen moet ik nog een project presenteren, en heb een eindpresentatie van fotografie. Dat valt dus best mee. Dan kan ik hopelijk eindelijk beginnen aan vele reviews en andere dingen die ik de afgelopen weken niet heb kunnen maken. Dit was echt het drukste blok op school ever. Talk to ya soon!

