Holidaytime!

door Anna

Yes! Deze travelinggirl gaat weer eens een weekje weg, en dit maal in de carnavalsvakantie. Dit jaar dus geen carnaval voor mij, maar dat bespaart me een hoop katers, geld aan alcohol en irritante dronken mensen! Ik ga naar een dorpje bij Malaga, en we hebben een hotel met 2 zwembaden. We zitten een paar honderd meter van het strand. In Maart is het niet zo warm als in de zomermaanden maar zo rond de 20 graden met zon zit er hopelijk wel in. Het is er nu ook rond de 20 graden met zon, dus we hopen dat dat zo blijft! In Spanje kan ik echt het allerbeste shoppen, ik slaag er altijd zo goed! De mensen zijn daar kleiner, ik denk dat het daaraan ligt. Ook zijn de prijzen altijd goedkoper dan in Nederland en natuurlijk is er ook Rebajas (sale!), ook in maart!

Gaan jullie nog op vakantie in de carnavalsvakantie, of gaan jullie iets anders doen?

