New beauty buys

door Anna

Ik heb een paar dingetjes gekocht die ik jullie wilde laten zien. Bij de Kruidvat heb ik als eerste aceton gekocht, simpelweg omdat mijn oude op was. Ook wist ik dat de Barok collectie uitkwam, en wilde daarvan een nagellakje bemachtigen. Maar helaas, natuurlijk hadden ze nog niets. Omdat er van Catrice een actie was – 2e product voor de halve prijs – heb ik toch nog maar 2 lakjes meegenomen. Dit zijn Clay-ton my Hero en Just Married. Ook heb ik een creme met urea gekocht omdat ik op mijn benen heel erg last heb van Keratosis pilaris (je hebt er vast wel eens van gehoord, dat je huid zo droog is dat er een soort kippenvel op komt te liggen). In de zomermaanden gaat dit weg door de zon, maar in de winter is het een hel en werken zelf de vetste bodybutters niet. Ik hoop dus dat dit gaat werken!

