2010…

door Anna

Steden waar ik geweest ben in 2010
Mei: London, Greenwich
Juli: Malaga, Cadiz, Genua, Milaan, Lissabon, Casablanca, Palma de Mallorca, Valencia, Villefranche
Augustus: Antwerpen
November: Madrid
December: Oberhausen, Dortmund

Heb ik …
Mijn verjaardag in Antwerpen gevierd (‘een gelukkige verjaardag!’)
Carnaval gevierd in Den Bosch
1 Keer model gelopen & een show van Bas Kosters gezien
Een leuke excursieweek meegemaakt op school, en zijn we naar verschillende food bedrijven geweest (o.a. Grolsch en Campina)
Veel shoplogs aan jullie laten zien (en natuurlijk veel koopjes gespot!)
Mijn propedeuse behaald
Bij de thuiszorg gewerkt in de grote vakantie
Leuke producten mogen ontvangen van bedrijven (bedankt, bedankt!)
Een telefoon met internet aangeschaft, waar ik nu echt niet meer zonder kan
Mijn nagels in alle kleuren gelakt die je maar kan bedenken


BYE BYE 2010!

