NEW! Eyeko Fatbalms & London Lips

door Anna

Bij Eyeko zijn weer nieuwe producten en ik heb er 2 mogen testen. Dit zijn Eyeko Fatbalms in de smaken Cherry, Frosting, Minty, Raspberry, Strawberry en Toffee. Ik heb Frosting, een zoete en roze fatbalm. Eyeko staat bekend om zijn fatbalms, maar deze zijn vernieuwd mét SPF 15. Hij smeert makkelijk weg en geeft een roze kleur af, maar niet te fel. Ook vind ik de verpakking weer erg leuk!
Daarnaast zijn er ook nieuwe lipglosses in tubes. Ook deze zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren. Ik heb de kleur Knightsbridge. Zelf houd ik niet zo van lipgloss in een tube, omdat de helft altijd over de rand gaat. Wel is het een mooie nude kleur en je kan hem natuurlijk nog aanbrengen met een kwastje. Deze producten kan je bestellen op http://www.eyeko.com en kosten €7,- per stuk.

Links op de foto zie je de lipgloss, rechts de fatbalm.

