Madrid!

door Anna

Yes, je leest het goed, Madrid! Deze vakantie ga ik daar voor 4 dagen naartoe en heb er onwijs veel zin in. Ik hoop dat het een beetje goed weer is, maar in november is het er niet heel goed weer. Als je bij de 14 dagen verwachting kijkt is het ongeveer 20 graden met af en toe wat zon, en daar hoop ik ook op! What to do in Madrid? Nou, omdat we maar 4 dagen daar zijn gaan we de dagen goed benutten. Natuurlijk gaan we shoppen, en waar ik achter kwam was dat er in Madrid 4 (!) Primarken zitten! Moet je nagaan, dat er (tot nu toe) nog maar 1 Primark is in Nederland. Ook gaan we op zoek naar leuke tapasbarretjes, om heerlijke tapas te eten. Wat ik gelezen heb, is dat in Madrid de tapas goedkoper is dan bijvoorbeeld in Barcelona. Madrid is nog authentiek terwijl veel kuststeden al erg toeristisch zijn. We zitten in een hotel midden in de stad, dus dat is helemaal perfect. Natuurlijk zal ik al mijn belevenissen in Madrid in een artikel online zetten, en er zal een shoplog volgen. 4 November ga ik weg, en heb er al heel veel zin in!

