Review #22 – Herome handcreme

door Anna

De koude dagen komen er weer aan (die zijn er al!) en daarom is het belangrijk dat je handen wat extra verzorging krijgen. Ik heb al snel last van velletjes langs mijn nagels en moet dan ook vaak handcrème gebruiken. Deze handcrème van Herôme bied 24 uur bescherming, en kost €9,95 voor een tube van 80 ml.

Ik vind deze handcrème qua structuur niet anders dan andere handcrèmes, gewoon een witte crème. Wel trekt hij erg snel in, wat ik erg fijn vind. Ik kan er niet tegen als ik de hele dag vette handen heb. Ook heeft deze handcrème een lekkere geur, maar niet te overheersend.

Na 2 weken zou de conditie van je handen verbeterd zijn, ‘dat is klinisch bewezen’, aldus Herôme. Ik heb hem tot nu toe nog geen 2 weken getest, maar ben erg benieuwd, tot nu toe bevalt mij deze handcrème goed! Vooral nu de wind guur wordt, en het zo koud is buiten. Daarbij heeft deze handcrème een SPF 15 erin zitten, wat altijd goed is. Ook in de winter! We willen als we ouder zijn geen rimpelhandjes!

