Love my Triwa & update!

door Anna

Mijn triwa is al een tijdje binnen en ik vind hem super! Ik kreeg hem zelf niet kleiner gemaakt dus heb dat bij de juwelier laten doen. Wit lijkt een zomerse kleur maar je kan hem best combineren in de herfst en winter! Op de foto heb ik hem om met een poederroze jasje. Daarnaast het nieuwe armbandje wat jullie zagen in een van mijn laatste shoplogs.
Verder hebben jullie wel gemerkt dat er niet zoveel updates zijn. Dit komt omdat ik het heel erg druk heb met mijn stage en school. Ik vind het heel erg leuk en zet me er daarom ook goed voor in. Daarom heb ik minder tijd om artikelen te schrijven, zelfs minder tijd om te shoppen! Toch heb ik nog wat artikels in het vooruitzicht gemaakt, zodat jullie nog wat van mij horen. Jullie zijn nog niet van me af! Ik ga over 4 weken naar Madrid dus daar zullen jullie ook zeker nog een artikel van zien!

