Update & Aankoopjes

door Anna

Hallo iedereen, vandaag een korte update! Ik ben naar Antwerpen geweest zoals jullie al wisten, dat was echt geweldig! Je kan er goed shoppen en heerlijk uiteten, echt een aanrader. Daarnaast heb ik vandaag was kleine dingetjes gekocht. Hieronder: clipjes van de H&M (€2,95) en een nagellak en 2 oogpotloden van Manhattan. Deze heb ik bij Trekpleister gekocht met 50% korting.
Maandag moet ik weer naar school en heb dan meteen stage. Ik ga stage lopen bij een kookstudio en designbedrijfje en heb er in ieder geval al zin in! Even 10 weken niet leren voor toetsen, dat is toch ook wel eens fijn.
Omdat ik ook voor mijn stage verschillende opdrachten moet doen, hoop ik dat ik nog genoeg kan posten. Maar… Ik denk dat dat wel goed komt, want ik heb vandaag ook een nieuwe videocamera gekocht! Deze gebruik ik voor school, maar ik ga denk ik mijn shoplogs ook in videovorm maken! En er kunnen natuurlijk nog meer filmpjes gemaakt worden. Ik ben er in ieder geval erg blij mee, hij is super van kwaliteit (HD)!

