Tag: 8 questions!

door Anna

Ik kreeg laatst deze tag van Amber en zal nu mijn antwoorden geven op de vragen die ik gekregen heb!

1. What’s your favorite flower?
Hmm, ik heb niet echt een favoriete bloem eigenlijk. Vind de meeste bloemen wel mooi! Ik hou alleen niet van planten. Heb zelf wel 3 planten in de tuin: tomatenplant, paprikaplant en een peperplant. Dat vind ik dan wel weer leuk, vooral omdat ze nu ook echt groeien! Ze zijn alleen allemaal nog groen, ze moeten nog rood worden.

2. What’s the worst movie you’ve ever seen?
Ook weer een lastige, er komt niet zomaar iets in me op! Ik hou alleen echt niet van actiefilms, tekenfilms en animatiefilms.

3. Choose: Cats or Dogs? And Why?
Honden, maar ze moeten niet te groot zijn. Heb zelf geen hond of kat maar als ik moest kiezen zou ik hond zeggen! Die kleine hondjes vind ik altijd zo schattig!

4. What’s your biggest fear? Iemand verliezen.

5. What would you do with 1000 euro’s if you have to spend it all in one day?
Eerst een goedkope vlucht zoeken bij Ryanair (hou je meer geld over!), daarmee naar Malaga vliegen. Daar eerst lekker shoppen, misschien even op het strand liggen en dan uiteten!

6. If you were a cupcake, what kind of cupcake would you be? Ik hou van alle cupcakes!

7. What are your favorite accessories? Tassen en schoenen, daar ben ik echt verslaafd aan! Maar ook horloges draag ik vaak. Oorbellen zijn ook erg leuk, maar de laatste tijd vergeet ik ze gewoon in te doen, zo stom!

8. Choose: Junk food for the rest of your life or health freak for the rest of your life? Junk food, zeker weten! Ik hou er van en kan niet zonder. MacDonalds, KFC, Pizza, hmmm, my favorites!

Omdat heel veel mensen hem al hebben gehad, geef ik hem niet door!

