Review #20 – W.I.C. Nailpolish

door Anna

De WIC (World Inspired Colours) nagelaklijn van Herôme bestaat uit 79 kleuren. Daarbij komen er elk halfjaar nieuwe seizoenskleuren bij. Doordat er vitamine E in de nagellak zit, voedt het je nagels en zorgt voor een mooie glans. Ik heb de kleur Rome (nr. 76) en daar ga ik jullie nu meer over vertellen!

De kleur
Zoals ik al vertelde, heb ik de kleur Rome, een mooie dieproze kleur. Ik vind de kleur echt super, vooral omdat je bij de goedkopere lakjes (bijv. Essence of Catrice) vaak niet zo’n kleur kunt krijgen. Dan zijn ze of lichter of niet goed dekkend. Bij deze nagellak is dat anders, omdat deze na 2 laagjes al perfect dekt. Op de foto heb ik 2 lagen aangebracht en je ziet dat de kleur precies overeenkomt met wat je ziet in het flesje.

Kwaliteit
De dekbaarheid van deze nagellak is goed, net als de tijd dat het moet drogen. Hij droogt snel, wat erg fijn is omdat je zo geen haaltjes of deuken krijgt. Het kwastje is ook lekker breed, waardoor je in een of twee keer je hele nagel mee kan nemen.

Je kan deze nagellakjes krijgen in de webshop van Herôme http://webshop.herome.nl/ of bij verschillende drogisterijen (o.a. DA), parfumerieën (o.a. Douglas) en warenhuizen. In de webshop kost 1 lakje €7,50 en als je er 2 neemt kost het je €12,50.

