Review #19 – TBS White musk: Midnight Iris

door Anna

In de shoplog van mijn vakantie hebben jullie hem al gezien, deze body mist van The Body Shop. Nu ik hem een tijdje heb wil ik met jullie delen hoe deze voor mij is en werkt. Het is een flesje van 100 ml en ik kocht deze voor €5,- in de sale. De verstuiver werkt goed, hij neemt een breed oppervlak mee. Daardoor hoef je niet vaker dan 1 keer te sprayen. Soms spray ik ook 2 keer, dan doe ik het van bovenaf zodat het op mijn haar valt. In je haar blijft het namelijk nog langer zitten. Hij ruikt echt heerlijk en na een dag ruik ik hem nog. Als je van deze geur houdt is het echt een aanrader! Ik weet niet of hij in Nederland nog verkrijgbaar is / in de sale is, maar ik zal nog snel een keer The Body Shop binnen lopen. Ze hebben er ook zo’n lekkere dingen!

