Review #18 – Eyeko

door Anna

Limited Edition Eyeko Cream with Extra Glow
Op het eerste gezicht een dikke creme met veel glitter. De verpakking vind ik leuk, hij is zo schattig! De creme is dik, maar smeert goed uit. Ook blijft hij erg lang zitten. Ik heb hem op mijn hand gedaan om te testen en ik zie hem nu nog zitten. Als ik eroverheen wrijf blijft hij zitten, wordt niet weggeveegd of iets dergelijks. Het is een lichte creme met mini glitters,
goed te gebruiken als highlighter. Als creme vind ik hem niet mooi, te veel glitters. Ook is het een goede basis voor je oogmakeup, omdat hij licht is en lang blijft zitten.

Eyeko Saucy Polish & Rain Polish
2 Nieuwe kleurtjes uit de nagellakcollectie. Jullie hebben ze vast al op andere sites voorbij zien komen, maar hier mijn mening. Op de foto heb ik 1 laagje op. Hij dekt best goed alhoewel de rode beter dekt. De Rain Polish is een grijs/blauwe kleur, deze kleur ben ik nog nergens anders tegen gekomen. De Saucy Polish is een helderrode kleur, altijd goed. Ik ben fan! (Let trouwens niet op de velletjes. Ik werk 5 dagen per week bij de thuiszorg en door het schoonmaken zijn mijn handen kurkdroog. Nagellak is ook geen optie deze weken, haha)

