Wat neem ik mee op vakantie? – Beauty

door Anna

Als eerste de creme’s etc. Helemaal links een mini tandpasta (mijn tandenborstel moet er ook nog bijliggen, maar die heb ik nog nodig!), daarnaast een gezichtszonnebrand van de Etos. Deze heeft factor 20. Daarboven een aftersun van de Etos. Deze heb ik een keer gekocht bij een 1+1 gratis actie. Gister heb ik een Hawaiian Tropic zonnebrand gekocht. Deze heeft factor 15. Ik ben al best bruin dus verbrand niet zo snel. Vorig jaar gebruikte ik ook Hawaiian Tropic en ik vind deze persoonlijk erg fijn! Dan een conditioner en shampoo, scheermesjes en een haarlak. Ik neem mijn ministijltang mee (waar ik ook hoop mee krullen te kunnen maken) en zo’n minihaarlak is dan erg fijn. Op de cruise heb je namelijk 2 keer gala avonden / captains dinner. Daarnaast een mini double effect, vaseline sun lippenbalsem, een deo en tenslotte eyemakeup remover pads.

Dan de haardingen. Zoals ik al zei nam ik mijn ministijltang van de Action mee (€2,50). Daarnaast een hoop elastiekjes en een haarband. Ook nog wat klemmen. Daarnaast neem ik nog een andere haarband mee, die niet op de foto staat. Makkelijk voor tijdens het zonnen. Ook neem ik nog clipjes mee, die ook niet op de foto staan.

Dan de make-up. Links liggen 2 waterproof mascara’s, een van Essence en een van MaxFactor. Een oogpotlood van de hema, wenkbrouwgel, een waterproof oogpotlood en een bruin glitter oogpotlood van de Hema. De welbekende Essence kwast en een oogschaduwkwast van Gosh. Dan liggen er 2 nagellakjes die ik morgen al op ga doen. Ik denk de donkerroze op mijn tenen en de andere op mijn vingers. Als er een stukje chipt heb ik altijd de nagellak bij de hand. Dan nog een wimperkruller, 2 oogschaduwpalletjes, een Bourjois blush, bronzer van Rimmer en een oogschaduwbasis van Manhattan. Natuurlijk gebruik ik deze make-up niet overdag, dat zal alleen oogpotlood met mascara zijn. Maar ’s avonds zijn er ook verschillende activiteiten waarbij het leuk is om lekker van te voren te tutten met make-up (gala avond, captains dinner).

En ten slotte neem ik ook nog 2 mini geurtjes mee. Een van So Superstar en een van Kate Moss: Velvet Hour. Deze doe ik ook niet overdag op in verband met verkleuren van de huid.

