NOTD #20 & Update

door Anna

Vandaag een korte update. Ik ben donderdag naar Eclipse geweest in Rotterdam, hij was super! Jullie moeten hem allemaal zien! De dag daarna, vrijdag -toen het zo warm was- ben ik naar Den Haag en Scheveningen geweest. Aan het strand was het echt lekker, met een windje en natuurlijk ook veel zon! Ik ben best wel wat bruiner geworden wat natuurlijk fijn is omdat ik 15 juli op vakantie ga. Alvast wat bruiner zijn is dan natuurlijk altijd beter. Verder zijn wij door met ons concept van de Efteling, dus dinsdag moeten wij in het Efteling Theater onze presentatie opnieuw geven. Spannend! Morgen (maandag) heb ik nog een presentatie van 3D vormgeving en dinsdag gaan we dus naar de Efteling. Daarna mogen we vrij het park in dus dat wordt leuuuuk! Dan heb ik vakantie en kan ik eindelijk weer wat meer posten! Ik heb voor vandaag een NOTD erbij gevoegd, het is het lichtroze lakje van de nieuwe Catrice lijn.

