Review #14 – Eyeko new nailpolishes

door Anna

Ook kreeg ik deze nagellakjes om te reviewen. Ik heb ze nog niet op mijn nagels gedaan omdat ik net mijn nagels gelakt had, maar ik zal zeker nog een nail of the day maken met de verschillende lakjes.

De kleuren
Toen ik het pakketje open maakte was ik echt verbaasd. Drie kleurtjes waarvan ik echt helemaal gek was van twee. De oud roze en de beige, wauuuw! De taupe kleurige heet ‘Posh Polish’, de rozige ‘Tea Rose Polish’ en de zwart met rode glitters ‘Vamipra Polish’.  Vooral de oud roze kleur vind ik super, heb ook nog nooit een soortgelijke kleur in de winkels gezien. Het laatste lakje is niet helemaal mijn kleur maar deze dekt wel goed.

De kwaliteit
Omdat ik deze alleen geswatched heb op een papiertje kan ik er nog niet zo heel veel over zeggen. Ze lijken ietwat dun maar ik denk dat dat wel meevalt als je twee laagjes op doet (wat ik eigenlijk altijd doe). De liefhebbers van de zwart met rode glitters hebben misschien wat meer geluk want deze lijkt erg goed te dekken. Ik zal ze snel testen op mijn nagels om te kijken of ze snel chippen. Een nail of the day zal er dus nog aankomen!

Je kan deze nagellakjes bestellen op http://www.eyeko.com voor £3.50

