Review #13 – Eyeko eyeliner pen

door Anna

Toen ik vandaag terug kwam van boodschappen doen lag er ineens een pakketje op de mat! Van Eyeko, geheel onverwachts. Ik mocht een eyeliner pen en 3 nagellakjes testen. In dit artikel ga ik het hebben over de eyeliner pencil. Er komt nog een artikel met de nagellakjes die nieuw zijn op de eyeko website (http://www.eyeko.com)

De verpakking / het gebruik
Dit is zo’n eyeliner die je niet in een potje hoeft te dopen. Dat is natuurlijk erg handig! Daarnaast had ik verwacht dat de weinig kleur van het stiftje af zou komen omdat ik een keer een miskoop had met een Essence eyeliner pen. Daar kwam niets vanaf, het leek wel alsof hij was opgedroogd. Maar van deze kwam juist meteen veel kleur af. Dat zie je ook op de foto (sorry, ik ben nog steeds geen ster in het trekken van een eyelinerlijntje, haha).

De kleur / kwaliteit
De kleur is navy blue. Donkerblauw dus. Ik vind het een erg mooie kleur, net iets minder hard als zwart en toch naturel. Ook de kwaliteit vind ik goed omdat ik al vertelde dat er andere merken zijn (Essence) die niet goed zijn. Ook is het fijn voor meiden die niet met een eyeliner uit een flesje om kunnen gaan, deze werkt iets makkelijker en je schiet hier minder snel mee uit.

Je kunt deze op http://www.eyeko.com kopen voor £5.00 en is er ook in de kleuren zwart, bruin en paars.

